مافکو - شرکت مهد فال توس - MAFCO
جستجو | EN FA
مافکو - شرکت مهد فال توس - MAFCO
مهدفال توس - اخبار و رویدادها
خودروی SUV جدید سایپا به زودی رونمایی و سال آینده وارد بازار می‌شودخودروی SUV جدید سایپا به زودی رونمایی و سال آینده وارد بازار می‌شودتاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹

T-G (تی‌گو)، برند جدیدی برای عرضهٔ محصولات چری در ایالات‌متحدهT-G (تی‌گو)، برند جدیدی برای عرضهٔ محصولات چری در ایالات‌متحدهتاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹

ابهام در زمان بازگشایی نمایشگاه‌‌های خودروتاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو، نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو مطرح کرد: بازار خودرو همچنان در تعطیلی به سر می‌برد و هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

تاکید بر استفاده از توان فناوران ایرانی در تولید قطعات خودروتاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸
به گزارش خبرخودرو، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت : بیش از 60 درصد قطعات پژو 301 با استفاده از توان فناوران و دانشمندان ایرانی داخلی سازی شده است.

تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازندتاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸
عصر خودرو- شرکت تویوتاموتورز با همکاری شرکت چینی BYD قصد دارند خودروی برقی جدیدی را مخصوص بازار چین توسعه داده و تولید کنند.

معرفی بهترین خودروی سال در اروپاتاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، خودروی سال اروپا از نگاه بزرگ‌ترین وبسایت‌های خودرو، خبرنگاران و مجلات بزرگ مرتبط با حوزه خودرو معرفی شد.

در بازار رقابت قطعه سازان ضعیف حذف میشوندتاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵

طرح اصلاح ساختار مالی سایپا به عنوان طرح ملی در کشور مطرح شده استتاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش سایپا نیوز، دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به گذراندن سالی سخت گفت: امسال، سالی بسیار سخت بود که با تلاش و کوشش همه همکاران و اعتمادی که به همدیگر داشتیم توانستیم با موفقیت از مشکلات عبور کنیم. وی افزود: پنجاه سالگی می تواند سال بلوغ یک شرکت باشد و در مدل مدیریت سازمان 50 سالگی نقطه عطفی برای رشد هر مجموعه است و در سایپا نیز نقطه عطفی برای تحول در محصول و نوآوری و پیشتازی در صنعت خودروسازی است. جمالی ضمن تقدیر از همه همکاران سایپا تصریح کرد: کار سخت پایانش لذت بخش است و درحین انجام کار تجربه آفرین است و این سال به محض ورود بنده در شرکت علاوه بر رکود حاکم بر اقتصاد کشور، با کمپین روبرو شدیم و در بعضی از ماه ها انصرافی های شرکت بیشتر از فروش شرکت بود و با استقامت و صبر همه همکاران توانستیم از آن مرحله عبور کنیم و این همیت سازمانی و علاقه شما به سایپا ستودنی است. وی افزود: در همان روز اول اعلام کردم که اعتقاد راسخ به توانمندی کارکنان و همکارانم در سایپا دارم و در مدت 8 ماه حضورم در سایپا متوجه شدم که این اعتماد می تواند تحول برانگیز باشد و با اتکا به دانش فنی، دانش مدیریتی و دانش مالی شرکت این امکان وجود خواهد داشت و خوشبختانه در کمتر از 8 ماه اولین بارقه های تحول را شاهد بودیم. مدیر عامل گروه سایپا گفت: در ابتدای حضورم در سایپا بسیاری از سازمان ها با توجه به وضعیت سایپا پیش بینی کرده بودند که سایپا حداکثر تا سال 95 بتواند فعالیت خود ادامه بدهد. و متاسفانه در همان ابتدای ورودم تمام خریدهای اعتباری سیستم بانکی بسته شده بود و بدهی به قطعه سازان بسیار زیاد بود و وضعیت ورود سی کی دی به شرکت متوقف شده بود ولی با ابتکارات کارشناسان شرکت در ابتدا توانستیم روش فروش شرکت را تغییر دهیم و امیدرا به شرکت برگرداندیم و در ادامه با حمایت دولت تدبیر و امید و با انجام طرح تسهیلات دولتی توانستیم وضعیت شرکت را سر و سامانی بدهیم. وی افزود: در بهمن ماه توانستیم رکورد تولید را نسبت به سال گذشته بشکنیم و شرکت را به وضعیت خوبی برسانیم و بر این اساس رسما اعلام شد که شرکت باید طرح تحول ساختار مالی را انجام دهد. جمالی تصریح کرد: امروز در کمال خوشبختی اعلام می کنم که سایپا از طرف مدیران بانکها و مدیران بازار سرمایه مورد استقبال است و بسیاری از مدیران صنعتی کشور آمادگی کپی برداری از طرح اصلاح ساختار مالی سایپا را دارند و این طرح اصلاح ساختار مالی سایپا به عنوان طرح ملی در کشور مطرح شده است. وی افزود: در 6 ماه گذشته شرکت با 1700 میلیارد تومان سرمایه تقریبا در همه شرکت های زیر مجموعه با زیان روبرو بود و از نظر قانون تجارت همه شرکت های سایپا ورشکسته بود و خوشبختانه امروز سرمایه سایپا به 4 هزار میلیارد تومان شده است و همه شرکت های سایپا از ورشکستگی خارج شده اند و این یک افتخار بزرگ است که متعلق به همه همکاران سایپا است . وی افزود: سایپا در سال 95 آماده یک تحول عظیم است و با افتخار باید اعلام کنم که با شرایط حاضر در مذاکرات با شرکای خارجی اعلام کردیم که باید با سایپا مشارکت در سرمایه گذاری داشته باشند که مورد موافقت آنها قرار گرفت و بسیاری از شرکت های مطرح جهانی علاقمند به همکاری با سایپا هستند.

موانع رشد کیفی خودروهای داخلی چیست؟تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۴
به گزارش خبر خودرو، عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان گفت : علت اصلی انتقاداتی که این روزها در خصوص کیفیت خودروها داخلی مطرح می شود عمدتا به قدیمی بودن برخی از خودروهای تولیدی در کشور باز می گردد.

صنعت خودرو کشور باید از دوران تحریم درس بگیردتاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر تحریم ها و رفع آن بر صنعت خودرو کشور گفت: بحث کلی این است که اگر ما واقعا تحریم را یک اثر بدانیم در واقع چشم مان را بر روی واقعیت های جامعه بسته ایم. اگر بگوییم تحریم ها اقتصاد ما را فلج کرده این موضوع نیز درست نیست ، امروزه روند توسعه کشور در پروژه های صنعتی یک روند در حال حرکت است ، ممکن است سرعتش کم شده باشد اما متوقف نشده است .
مهدفال توس - تازه ترین خبرها
» خودروی SUV جدید سایپا به زودی رونمایی و سال آینده وارد بازار می‌شود» T-G (تی‌گو)، برند جدیدی برای عرضهٔ محصولات چری در ایالات‌متحده» ابهام در زمان بازگشایی نمایشگاه‌‌های خودرو» تاکید بر استفاده از توان فناوران ایرانی در تولید قطعات خودرو» تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازند» معرفی بهترین خودروی سال در اروپا» در بازار رقابت قطعه سازان ضعیف حذف میشوند» طرح اصلاح ساختار مالی سایپا به عنوان طرح ملی در کشور مطرح شده است» موانع رشد کیفی خودروهای داخلی چیست؟» صنعت خودرو کشور باید از دوران تحریم درس بگیرد